tja tja

Hej det är wilma som skriver nu :) Idag hade jag fotbollsavslutning. Vi körde laserdome,
jag kom fyra hihi ^^ Sen åt vi på Hard Rock Cafe. Jag åt ribbs, det va så mycket så jag
orkade så alla som ville fick smaka fick smaka :P. Sen skulle jag och carro dela på en
efterätt (carro är min kompis), vi ville ha kulglass men vi beställde fel -.- så vi fick en
jordgubbs milkshake, men det va gott och vi fick smaka av dom andra i laget, cheeskake
fick vi smaka. Sen fick vi ett kronhalsband från guldfynd, jätte fint. Fast vi hade så mycket
pengar kvar i lagkassan så alla fick 150 kr var :D nu har jag och madde haft ett (träningspass) först sittups (stavning) sen backupps för inte ryggen ska bli sne, sen armhävnigar hihi.


tagen idag med maddes naaaaaaajs kamera :D

mvh sötaste wilma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0