Snart lov :D

Hejsan svejsan alla läsare ! ♥ jag är på riktgit bra humör nu för snart börjar
det efterlängtande lovet :D och jag ska till mina kussar i amarnäs. (100 mil
från stockholm...) Längtar mycket efter det nu :) men nu ska vi inte bara prata
om det utan jag ska berätta lite om dagen och så. Jag hade sovmorgon idag (skönt)
till kl 8.55 och jag hade matte första lektionen, erik (min lärare) gick igenom
det kommande matte-provet vi ska ha efter lovet. På lunchen så köpte jag lite
candy ^^ men jag och elenore åt ju förstås av påskmaten i matsalen, mums.
Vi hade ett slaks förhör om religoner på SOn sista lektionen och jag tyckte det gick
rätt så bra faktist, mina föräldrar är kristna så jag fick lite extra info av dom
när jag plugga igår ^^ det gäller att ha en skön släkt asså haha... Har inget direkt
mer att skriva. Tänkte lägga upp dagens outfit" istället :)




Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0