Plugg, plugg, pugg och utvecklingsamtal

Hejsan alla läsare ! ♥ Idag slutade jag 15.30 (alltså halv fyra), jag faktist
gillar måndagar :P har ingen aning varför hahha.. Men iaf. Efter jag hade
slutat kom mamma till skolan för jag skulle ha mitt utevcklingsamtal.... -.-
Usch avskyr verkligen det :P men det gick hyfsat bra. För er som säkert vill
veta hur det gick kan jag säga att jag har inte så lätt för matte och min
koncentrationsförmåga, men vi har gjort en slaks "plan" för det nu och vi får
se hur det går ;) Nu ska vi inte snacka så mycket om det utan jag ger er "dagens bilder"
som är tagna typ igår men skit it :P


plastblomma ;)




konstig hand typ ? :P

vet inte varför jag fota på ett glas men det blev rätt coolt med spegelbild ;)


Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0