Outfit senare idag..

Hejsan alla söta läsare ! ♥ Idag har skolan varit rätt så roligt faktist !
Jag vaknade typ kl halv 8 (vi har sovmorgon på onsdagar till 8.55) och
var pigg !! väldigt ovanligt, men det måste vara för den soliga dagen vi
har haft idag. Iaf. Öhm.. Ja juste, jag har 3 prov nästa vecka !!!! kommer
inte orkar plugga till alla men jag måste ju, vill inte kugga på proven.
Ni får outfit bild lite senare för jag måste ladda kameran. Men ni får en bild
på mig från förra veckan :)


haha driv....


Alltså outfitbild kommer lite senare ! ♥

Puss // Madde ♥
Kommentarer
Postat av: Amanda :D

Hej :) jättefin blogg ni har :)

jag har en fråga till er. Vem av er

är det som har gjort headern ? den jättefin :D<3



är taksam för svar ! <333

2010-03-24 @ 17:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0