Nu är Issa och jag igång !

Tjena allihop ! Nu har Issa och jag startat en ny blogg som vi kommer ha tsm :)
Vi kommer typ skriva mäst om vår vardag, och vi ska försöka att få med
iaf en bild i varje inlägg ;) Så ni håller koll på vad Issa och jag har skrivit
så har vi två kategorier! Issa för det Issa har skrivit och Madde för det jag har
skrivit :) Vi två hoppas på att du som läser ska gilla våran blogg och kommentera
mycket ! :D Idag så var Issa och jag tsm och tog en massa bilder. Jag lägger upp
några som är fina nog på oss båda för att lägga upp :P här kommer dom....


Våra fina converse :)

pease.



haha cp-ansikten, vi vet :P







hahha....


Vi har en massa fler bilder men dom är ju inte så "fina" om man säger så :P
Och jag orkar inte lägga upp flera. Har inget mer att skriva utan kanske blir
nåt mer uppdatering ikväll eller nåt ;)

Puss // Madde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0