Madde svarar.

Hejsan ! ♥ här en fråga jag fick förut som jag ska svara på nu.



Fråga:
Postat av: Amanda :D


Hej :) jättefin blogg ni har :)
jag har en fråga till er. Vem av er
är det som har gjort headern ? den jättefin :D<3

är taksam för svar ! <333

Svar:

Hej amanda ! tack så mycket :) det är jag som har gjort
headern. Men det va meningen att issa och jag skulle göra
en tsm men det blev inte så, så jag gjorde en utan henne ;)
men hon gillar den så tror det är okej :D

Nu är det så att jag och issa kom på en sak om våra
kategorier. Alltså vi ska få en speciell kategori var som
Vi ska uppdatera en gång om dagen med. Jag kommer ha:
Foto/outfit. och jag kommer variera mellan foto och outfit.
Issa kommer ha: Titta och vill ha. Hoppas ni kommer gillar den
idén ;) annars får ni ju kommentera om ni har en synpunkt.

Puss // Madde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0