GODMORGON !

Godmorgon alla läsare !
Jag är fortfarande sjuk.. Det suger ! Jag måste bli frisk till på tisdag för då är det dans.
Just nu har jag käkat alvedon. Men har ändå 39.6 grader :( ,
Har jätteont i halsen ! Har tappat rösten och är snorig ! Hatar att vara sjuk ! :(
Alvedonen är typ slut nu så får dra och köpa mer senare under dagen.
I det här inlägget kommer de inte bli så mkt bilder , för har inga just nu. Jag kan nog lägga in en på mig :P
Sitter och kollar på TV , det är bara tråk program..
Kan ingen komma hem till mig och göra mig frisk ! Är trött på att vara sjuk ! Har absolut ingenting att göra -.- '
Är inne på msn chattar inte med någon just nu. Men ska nog chatta lite med Caro.
Fyfann jag har ingenting att berätta ! hhaha . hejdå !
// Issa <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0