Dålig uppdatering..

Hej alla läsare ! ♥ förlåt för jag inte blogga något igår men jag var upptagen
med det mästa. Jag Elenore och Wilma åkte efter skolan till farsta och åt, gick
runt och sånt. Sen drog vi hem till mig och flummade (som vanligt) ^^. Tänkte lägga
upp lite bilder på mina sötnosar och mig på nån bild :P men varnar er för lite drivbilder.


naw visst är dom inte för söta ^^♥



hahahahha... xD

för er som undrar vad elenore gör så är hon i luften :P

hahaha :P stackars wilma ^^



okej, jag bjuder på den där.. :P



Orkar inte lägga upp fler bilder, och våra filmer är privata så säger hejdå
för den här gången :P

Puss // Madde ♥
Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din kamera du använder ? till madde

2010-03-27 @ 13:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0