Två dagar kvar

Hejsan alla läsare ! ♥ Nu kan jag uppdatera lite från min data :) är kvar hos
mina kusiner men vi har det kul här så jag längtar inte så mycket hem ;)
kanske bara efter att kunna smsa men det är ganska skönt att slippa lite sånt.
Idag så blev jag och mina kussar till backen (skidbacken) och så. Jag åkte inget
för jag har mina månadens :/ (ni tjejer kanske fattar vad jag menar) men jag
åkte lite matta sen med dom. Öhm ja jag har inte hunnit så mycket mer utan kom
hem för typ nån timma sen och nu sitter jag glad här vid datan :D Issa och jag
har nu bestämmt att vi träffas på söndag och gör vårat videoinlägg då ;)
har inte direkt några speciella bilder just nu för jag vill visa alla bilder härifrån när
jag kommer hem på lördag (två dagar kvar ;D) så hoppas ni står ut :P men kan
nog lägga in nån bild på oliver som räddning, haha..


haha visst har man en skön hund ;)



Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0