Trött..

hejhej.
hinner inte blogga så mycket tills på fredag , för jag har jättemånga prov den här veckan.
jag ska i alla fall blogga om idag. det kanske inte blir jättelångt men det blir något i alla fall.
jag mötte upp felicia vid halv 4 . sen när vi satt på tunnelbanan kom vi på att vi började halv 4 och då var klockan 4. Vi var jättesena ! Vi sprang från skanstull ner till eriksdalsbadet och kom ner på 5 minuter !
Sen var vi asrädda att Sophie skulle få damp på oss . så vi stressadfe ihjäl oss. Jag slängde på mig badkläderna och gick ut. Sen hade vi ett jobbigt pass , och sen satt jag och felcia i bastun jättelänge :)
jaja måste plugga nu , hejdå
Puss // Issa♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0