Träning idag.

hejsan.
idag tränade jag en gång på åratal .
jag tror att jag är den som orsakar att min tränare säger till alla att vi måste ha mer närvaro -.-'
jaja i dont fuck care ! jaja , ska berätta om hela dagen från början.
jag åkte till skolan. stog skolpolis med wilma och vi kom självklart försent till klassrådet. eller aa vi missade det ;P
sen så hade vi lång rast. den va typ 2 timmar. sen vare svenska. efter det so och alla fick sluta tidigare utom mig tessi och några till. vi skulle göra prov på frihetstiden. för mig gick det skit.
sen hade vi lunch och vi är så himla bra så när vi kommer ut har solen kommit så jag och tessi går och äter lunch , sen drar vi ner till cafeterian för ajg ville ha glass. jag köpte en daimstrut och sen gick vi ut. vi satt yyp på en bänk hela rasten. sen hade vi spanska och de va en jävla skum lärare. asså vikarie. hon ba te mig räkna till 80 jag ba okej? och till tessi sa hon typ beställ en hamburgare :/
juuste , jag glömde säga att på rasten spalade jag och tessi fotboll. det kom några i trean och tog bollen och dom ba haha ni kan inte ta bollen ! vi liksom försökte inte ens ? jjaja , i alla fall efter spanskan askulle vi ha matteprov.
det gick dåligt ! asså jag svarade typ på 5 frågor ! jag kommer få underkänt .
efter skolan drog lilla jag till träningen och träffade alla , jag fick tävla i slutet mot Sebbe och några till och självklart tog jag honom ;P haha han va typ 3 sekunder efter , men han är bättre på allt annat :P
jaja orkar inte skriva mer. lovade storasyster att länka hennes blogg så hon får en liten länk för att jag är så snäll !
Storasyster hihi ^^ hoppas madde inte märker , haha skoja bara älskar dig madde. Chattar lite med LOOWE haha.
nu tycker han att han är kändis :P
jaja hejdå // Issa
Kommentarer
Postat av: maddelito

ni borde fixa eran design lite! ganska tråkig om man säger så...

2010-04-15 @ 21:46:16
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: MYMiC

Det är så sjukt härligt att träna eller bara springa :D love it!

2010-04-15 @ 23:40:22
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: Issa

jag tränar inte så , jag simtränar ..

2010-04-16 @ 06:16:29
URL: http://maddeochissa.blogg.se/
Postat av: madde

jag ska fixa en helt ny design så ni behver inte kommentera den för jag gillar den inte heller.

2010-04-16 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0