Tessi and issa ;)

Nu är jag med tessibessi och issapissa :P jag och issa har typ gjort en video
men vi får nog göra en ny för den sög och jag pratar as konstigt. Men nog
snackat om det. Vi har presis ätit glass och nu sitter vi vid datan och tvn :)
Maybe det blir lite foton sen med system men vi får se ;) Aja nu ska jag vara
lite social med bajskorvarna på mitt rum haha.. vet inte riktigt vad jag ska ge
er för bild, ni får dagens outfit lite senare ikväll typ. Och juste imorn ska jag klippa
mig :D spännande va ;) jag måste iaf klippa mig ! mina toppar är lixom helt... ja
USCH :P men dom försvinner imorn. ♥ haha jag ger en bild på oss tre för nån minut sen.


det har blivit mycket cambilder eller hur alla läsare ?




Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0