SM-Final !!!

Hejsan alla bloggläsare ♥ Som kanske nån av er ha hört eller sätt på nyheterna
så är det ju SM-Final i innebandy i Globen idag :D och min syrra spelar i ett av
dom lagen som ska spela där idag, så jag ska dit och kolla :) skit taggad är jag :D
Kommer visa upp lite senare hur jag kommer se ut på matchen.


den här bilden togs för nåt år sedan när dom tog sm-guld i globen :) min syrra är
på den raden längst ner och den tredje personen mot vänster. Man kan se hennes
nummer tröja (14).


Men igår kväll
va jag med wilma igen efter maten typ :P Alltså hon är lixom den mäst bortskämda
ungen som finns haha xD (nä men alltså jag älskar deras hus) Vi bada ute i deras
jacutzzi ^^ skit nice :D sen så hoppa vi typ studmatta i mörkret och jag kan säga
att jag hållde på att rammla ner några gånger haha...


alltså jag hade ingen kamera med mig så det fick bli skit dåliga mobilbilder..


det var som en fontän i själva badet :P as coolt ^^

nice va alla läsare ;)

haha wilma posade lite ;)


P.S juste matchen kommer sändas på tv4 kl 12.00 idag :) kolla gärna för jag kanske
kommer va med i tv ;)



Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0