menyn, dagen

Hej som ni tydligen har märkt så har issas och min meny hoppat fel.
Jag har försökt fixa det men det blir bara fel. Finns det nån söt läsare
som är duktig på sånt som kan fixa det ? ♥ Jag och issa länkar er i en vecka !
Snälla snälla kommentera om ni kan hjälpa oss !! ♥ skulle va så skysst ♥
Men nu tänkte jag iaf skriva lite om min dag. Jag va med matilda och issa efter
skolan. Matilda var tvungen att gå hem efter ett litet tag för att plugga. Issa och
jag gick hem till mig och tog lite bilder, tänkte visa några va dom nu.


wiigirl and superwoman haha...




haha issa försökte göra en kullerbytta :P jag lyckades iaf inte kan jag säga -.-

haha, ja som ni ser är jag inte så smidig av mig.

ingen kommentar..

haha fail.
Orkar inte lägga upp fler bilder, det får räcka för idag. Nu ska jag sätta mig och typ
plugga NO -.- skit tråkigt..



Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0