Lite snabb uppdatering.

hejsan.
det blev inte så mycket uppdatering från min sida igår. men som sagt jag behövde plugga engelska.
pappa lät mig inte starta datan så jag kunde tyvärr inte. jaja . det blir mer idag. men tyvärr blir det nog inte förrän ikväll för jag ska först hem te madde och sen ska jag te dansen. idag ska jag bjuda madde på en glass :)
jaja, ska snart te skolan. bussen går halv så jag går om ungefär 8 minuter. vi har typ 4 prov den här veckan. vi har so spanska no och engelska. -.-' måste plugga jättemkt :/ jaja pallar inte skriva mer. ska leta upp en bild och sedan spara inlägget.
hahaha orkade inte leta efter någon så tog en jag laddat upp tidigare. HARDCOOORE !!!
hahaha , jaja.
Puss // Issa♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0