Katastrof.

hejsan.
Sebbe är skadad. Vad ska jag göra ? Det känns som att det är mitt fel för han slog i kindbenet för att han skulle vända och han körde fort för att komma före mig. Det blödde jättemycket. Usch har skuldkänslor.
Jag ska kanske åka te honom i helgen någon dag och överraska honom. Han har nog en stor jävla blåtira. Han fick sy. Blöö måste träffa han. Allt är kaos just nu. Jag kan inte kontakta honom på något sätt alls. Min mobil har pajat så kan knappt smsa , hans nät är paj så han kan värken prata i hemtelefon eller vara inne på nätet, och eftersom att min mobil är paj så kan jag ju inte kolla på bilder på honom ;( . Allt suger. Vill inte leva när han inte är här. Allt är så tråkigt :( Sitter och lyssnar på deppiga låtar för att jag saknar honom. Han är mitt allt. Jaaaa. Tessi har räddat mitt liv. Hon sa att jag nog hade bilder på datan och det har jag så nu ska jag sitta hela kvällen och titta på bara honom.
Bild: Sebbe min älskade.


// Issa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0