Internet funkar ! :)

Hejsan , ville bara säga att internet funkar så jag kommer kunna blogga lite kort på kvällen ,
vi kom fram vid 19 , och sen skulle vi hitta någonstans att äta , och det tog typ en timme , sen hittade vi ett italienskt ställe , det var gott , men jag fick ont i magen så jag orkade inte äta så mycket , det var 5 rätter , asså de va gott , men inte när jag hade ont i magen , det var typ först en förrätt , de va massa smårätter , sen var det typ en pastarätt , sen var det kött/fisk , och sedan var det 5 oster , sen var det efterrätt , fattar att jag blev mätt !  jag åt inte ens efterrätt !
Jaja , ska sova nu , ville bara göra ett inlägg och uppdatera lite , imorgon kommer nog lite bilder så ni får se lite hur omgivningen är . hejdå // Issa♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0