[Ingen rubrik]

Godmorgon, eller haha morgon var det för flera timmar sen men jag orka inte
riktigt blogga då men nu bloggar jag ju :D Igår så hände inget speciellt, min syrra
och hennes man kom och åt middag hos oss (mamma,pappa jag) och hade det
trevligt. Jag såg på Talang igår :) några av min och issas läsare som gjorde samma
sak ? ;) jag hade inte direkt nån favvo den här gången men det var några personer
som verkligen imponerade på mig ! Aja nu ska jag fortsätta att tråka hemma och
börja packa, för imorn åker jag och familjen till mina kusiner i Amarnäs (100 mil ifrån
stockholm). Min "lillkusin" hon är 10 men iaf, hon har mig som idol haha jättesöt
och jag ska tillbringa all tid med henne :) Så alltså typ ingen av issa eller mig kommer
uppdatera något men ska fråga mammsen om jag kan ta med datan så kan jag
kanske uppdatera bloggen lite ibland ;) Och juste GLAD PÅSK alla läsare :D
Jag hoppas ni får ett härligt lov och får mycke godis ;)


Har bildbrist så ni får en bild på mig från typ sommarn 2009 när jag fyllde år


Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0