Home

Hej alla bloggläsare ! ♥ förlåt för ingen uppdatering igår men jag sov ju hos wilma.
På kvällen så träffa wilma och jag elenore och matilda och va med dom och wilmas
brorsha och hans kompisar och spela fotboll :D haha skit kul :) sen så sov även
matilda och elenore hos wilma så vi fick fullt hus hos wilma ;)

Aja, jag ska ju på fest för gammla klassen ikväll och jag är ensam hemma hela dagen
idag så det blir lite nice innan festen ;) jag ska ta sällskap med tilda och vilma (en annan
vilma) till festen så jag slipper gå ensam hihi. Men jag har en kris här ! jag vet inte vad
jag ska ha på mig :O frisyr och sånt vet jag vad jag ska ha men inte kläder !!!
Snälla alla läsare hjälp mig med detta haha..! Aja, ni ska få innan jag går till festen som
börjar kl 19.00 en kvällen outfit.
Har tyvär ingen bild från igår men ni får nöjja er med ett tråkigt textinlägg.





Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0