Home från globen

Hejsan alla läsare ♥ var det några av issas och mina läsare som kolla på SM-finlen ?
Iaf, Iksu förlora tyvär med 9-6 tror jag det va, men iksu spelade mycket mycket
bättre än rönnby (motståndarna). Iksu vann iaf skottinräkningen, iksu hade under
hela matchen 87 skott och rönnby bara 17 SKÄNN ER DISSADE RÖNNBY ;) Men slut
om det nu iaf ;) jag tycker ändå iksu är det bästa laget ♥ Men just nu sitter jag bara
här och tråkar vid datan, haha ska kolla på wild kidz kl 19.00 haha xD ville vara
med i det förut ;) Men nu ska jag iaf ner och käka pizza haha, kebab


haha ja jag är lite barnslig ;) kollar på Sune ^^

man fick gratis iksutröjor i klacken så såhär såg dom ut :) visar baksidan senare



Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0