hemvideos och bebisbilder

hejhej :)
Issa här , förlåt för att jag inte skrev igår , men jag satt och kollade på våra hemvideos !det var bl.a majaföreställning från 1:an , Fn firande från 2:an och Lucia från 3:an , mycket mer ,typ kalas och sånt ! när jag satt och kollade dom där fick de mig att sakna allt så mycket !jag önska jag kunde gå bak i tiden och leva om allt igen ! jag vill gå i tvåan !då var allt perfekt ! allt ! jag hade en jättegullig kille , jag hade världens bästa vänner ! jag hade kul ! , det har jag ju nu oxå , men inte lika ! , jag såg en jättegullig sak !Felix , som är lite av den
kaxiga typen stog på majaföreställningen och verkligen sjöng ! jag har aldrig sett något gulligare ! , och han gjorde alla rörelser , att jag tar just han var det för atthan var den ända kille jag såg tydligt , han var den ända korta , eller jo adam såg man oxå menfelix stog typ brevid mig ! , asgulligt ! ska nog kolla på deet igen ! och så ska jag kolla på våranDVD med klassen som Lasse gjorde ! vill så gärna hälsa på ! jag kan nog få med mig några ,elli kanske vill :) och wilma ! , dom jag helst skulle vilja träffa igen skulle nog vara Viktor , för jag måste säga en sak till han ! han tror någonting som inte var sant och bla bla bla , sen vill jagträffa Felicia , fast hon har flyttat :(  vill oxå träffa Felix tror jag , sist jag träfa han va han schysst :Pjaja , idag ska felicia sova över hos mig , det kommer bli skoj skoj !vi ska kolla på filer hela natten och på söndag åker jag till sälen :) ,jag ska nog kolla på 2012 IGEN :) så jävla bra film !nu börjar inlägget bli rätt så långt och ni kommer inte orka läsa så mycket så jag ska nog sluta skriva nu ,jag lägger nog upp någon video senare :) , tror jag ska lägga upp hela våran majaföreställning :)så kan alla kolla på den :) jag är så smart ! , jag ska nog åka till madde snart , och då kanske våratförsta videoinlägg kommer upp på bloggen ! missa inte det !jaja nu orkar jag inte skriva mer , ska kolla på mer hemvideos :) hejdå // Issa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0