Hemma från stan och emma :)

Nu är jag hemma från stan och emma :) solen försvann när jag väl kom till stan
så det va ju inge kul men tänkte bara berätta lite om dagen.

När jag väl var påväg till tunnelbanan och var framme känner jag att jag glömmde
min remsa hemma -.-' så det var bara att gå hem igen och hämta den. Men när jag
kom till slussen (där emma och jag skulle träffas) så väntade jag på att emma skulle
komma med sin tunnelbana till slussen men sen gick vi upp på torget där och åt glass :)
var länge sen jag va med henne så det va nice. Emma och jag bor grannar så jag gick
hem till henne när vi kom hem från stan. Vi bara satt vi datan och typ lyssna på musik.

Har typ inga bilder från idag heller tyvär så vet inte riktigt vad jag ska ha för bild. Juste
har typ nån bild på min goda lunch från idag ^^



haha värsta random bilder men aja :P



Puss // Madde ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0