Hemma från Sebbe.

GAAAHHHHH !!!
Har gått hem från Sebbe nu Saknar han redan !!
och när jag säger det menar jag det verkligen ! det känns som att jag inte har träffat han på en vecka !
jag borde inte få ha kärlek för när jag blir tsm me någon blir jag jääääätttekär och kan inte sluta tänka på den  !
han sa en jättegöllig sak till mig. han sa : kan vi ta bilder på oss ? , jag ba visst , men varför ? han ba jag vill ha det som bakgrund på datan och mobilen :) , vi tog bilder , men dom är på hans mobil så jag kan inte komma åt dom -.-'
men jag får dom nog imorgon , för jag antar att vi ska träffas då oxå ;) han ville komma till skolan och möta mig på väg till simningen , hur gullig som helst ! så han kanske kommer t skolan ;) älskar han !
har ju inga bilder på oss , så ni får en bild på hans hund ist ;)
Bild:  Sebbes söta hund ofelia. Dom ska avliva honom ;(
Hejdå // Issa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0