Hemma från dag 2 i skidbacken..

hejsan , idag blir det inte ett så roligt inlägg , för inget speciellt har hänt. men jag berättar om dagen ändå ;P
vi vaknade halv åtta. då plattade jag håret och fixade mig . jag åt frukost och sen klädde jag på mig resten av understället. efter det åkte vi mot tandådalen. när vi var där var det bara att börja åka. kommer inte ihåg backarnasa namn , men den bästa var nog ''Blixten'' sen tyckte jag om typ ''Svansen'' jag tror i alla fall att dom hette så. när vi hade åkt ett tag tog vi en fika. jag drack varm choklad , sen åkte vi lite till och sen åt vi lunch.
det blev pasta m kycklingsås . det var rätt gott. jag åt faktiskt upp ALLT ! det är fett bra för att vara mig !
Sen messade jag lite med Axel , och sen åkte vi ut i backarna igen.
efter att ha åkt ett tag fikade vi IGEN :P , jag drack varm choklad och tog en hallongrotta , mums !!
sen åkte vi bara över till andra sidan och drog oss hem.
Nu har jag precis duschat , ska nog snart äta middag. det blir pasta och kyckling :) <3
// Issa♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0