GRATTIS MAMMA.

hejhej.
nu är jag äntligen tillbaka. jag har ju haft en liten paus ett tag .
har pluggat typ hela veckan. idag har det vart en lång dag. jag vaknade klockan 7, låg i sängen och vilade i ca 30 minuter och sen gick jag upp för att göra i ordning mammas födelsedag. jag gick ner, och satte ljus i den så kallade tårtan. jag hade gjort en silvakaka , den blev helt misslyckad , hela natten har den stått och stelnat , men den var fortfarande smetig ! den va typ oätlig :P haha men vi åt glasyren och mamma klarade att blåsa ut ALLA ljus ! så det hon önskade sig kanske går i uppfyllelse . jag hoppas det för jag älskar min mamma och vill att hon är lycklig.
i alla fall. vi öppnade presenter , eller hon öppnade presenter . av mig fick hon två biljetter till min dansshow , och en video med bildspel med alla våra bilder från när vi var små. vi tittade på den och mamma blev jätteglad. sen stressade jag iväg och sprang till bussen. självklart missade jag den så mamma fick stjudsa mig. jag åkte till caro vi började med att våffla mitt hår. ni får bilder på det senare eller imorgon. sen klädde vi på oss danskläderna , gick ut och hoppade studsmatta och sen åkte vi iväg. när vi var framme fick vi vänta lite och sen skulle vi värma upp.
vi delade rum med S1N , och S3. efter uppvärmningen skulle vi ha genrep. alltså sen började dansen. det tog ett tag emellan men då gick jag , hedda , ida och astrid till statoil. annars satt vi bara och chillade. jag snubblade på båda föreställingarna så nu är det bara att hoppas att det inte händer imorgon.
Puss // Issa♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0