Felicias dag

Hejsan ,
har varit med felicia idag , och det har varit typ 17 grader här i huddinge !
i stan va de 10 grader men hos oss var det 17 ! hela våran tomt va full med sol , sol sol sol :D ,
Vi la ut en duk på gräset och solade och gjorde danser , jag kanske lägger in dom sen , men en sak är säker , det kommer bilder ! det är typ bilder på oss och sen sjön och himmelen bakom , asfina !
Har inte så mycket att skriva , men idag fick jag veta att maddes syrra har jobbat för min pappa och nu jobbar hon för hans tjej :P , fett nice ! , madde ba på msn : visste du att din pappa jobbade på samma jobb som min syrra förut ? jag ba hahah nu vet jag X) , i alla fall så är de skoj :P
Sitter just nu och skannar bilder och lyssnar på musik :P Ville bara göra ett snabbt litet inlägg för jag hör av vissa att jag aldrig bloggar :P jajaj Cya // Issa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0