Dålig uppdatering

Hejsan alla läsare ! förlåt för issas och min dåliga uppdatering,
men jag har varit tvungen att plugga till två prov den här veckan och issa 
har inte haft lust elr nåt haha vet inte :P men nu tänkte jag berätta lite om
dagen bara. Idag hade jag kort dag i skolan, slutade 13.10 ;)
lyxs va haha. Jag har inte gjort så mycket nu efter skolan, sitter och tråkar typ.
Men tänkte ut och springa lite senare om jag har lust. Nu kanske jag ska ta lite bilder
elr nåt, får se. Men jag va med issa och pissenisse (matilda) efter skolan och vi typ
allmänt flumma och tog bilder :P



haha kan ni se en udda sak på bilden ? ;) den som svarar rätt på den saken får en länk


hahaha.. bjuder den där på mig


sötisar :)

hoppas vi alltid kommer va vänner min pissenisse ♥

haha gulliga issa ^^

haha mjaaou :P

haha jag va bara tvungen xD men visst har man sköna kompisar ^^

haha älskar er mina små pluttar ♥



Puss // Madde ♥
Kommentarer
Postat av: Anessa

DIN HUND :D <3

2010-04-15 @ 18:34:28
Postat av: ma

Jag vet jag vet !

1. OLIVER :D

2. MITT LILLA HÅL I BRALLAN

2010-04-15 @ 20:00:53
URL: http://absolutmattilda.blogg.se/
Postat av: mahala

fan va omogna ni verkar... fula kläder dubbelhaka och bara en riktig tråkig blogg. Förlåt att jag kritiserar så mkt men jag bli liksom lessen när jag läser bloggar som eras:S

2010-04-15 @ 20:11:10
Postat av: Madde

alla bloggar behöver inte gillas av alla. och alla behöver inte heller va pinnsmala !

2010-04-15 @ 20:31:19
URL: http://maddeochissa.blogg.se/
Postat av: ma

Du är ful !

2010-04-16 @ 19:39:15
Postat av: Anonym

juste alla tjejer ska inte vara pinnsmala! Madde är skitfin :O <3

2010-04-16 @ 22:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0